17 Dec 2014

PD.

Assalamualaikum.

PD stands for Port Dickson which is located between Negeri Sembilan and Melaka.

Eh wait what. No wonder la masuk PD terus terjumpa warung jual asam pedas. Aku ingat aku kat Melaka.

Anyway, it's like dah lama giler tak pergi vacation especially family belah ayah, and we jarang get a chance to spend our precious holiday together so here it is our 3 days and 2 night vacation.

start from here. i inherited the sepet eyes from mom.



orang pi mandi aku pi selfie.

kepuasan.






kahkah.

on the next day pi naik kuda pulak. mahai kau 1 kali round soghang 5 hengget.
lokasi: teluk kemang.

it looks like go cart tapi basikal camne tah die modified.

jenjalan beli baju. abaikan muka serabai.

masing-masing kehausan.

dah kehausan anti social pulak.



coconut milk shake wuteva.


Dah habis minum sumpah doh perut boroi. Kenyang dengan air je. xD


candid.

heading back to chalet. peha gemuk.

Esoknya. Last day sebenarnye pun.

ade orang lemas kat belakang.

nak balik. siyes gemuk ouh. zaman bile ah aku nak kurus.

nak balik tu maknenye singgah pi nilai 3.

berlambak karpet. pilih mane nak.

benang buat karpet.

ade lagi.

singgah pulak kat sini.











Kepada sesape yang nak cadang pergi tempat dinosaur yang berlokasikan di Nilai. Aku cakap memang tak best punye. Die punye dinosaur tu cume gerak-gerak then ade effect sound je. So bayaran tiket RM10 for dewasa and RM6 for kids? Tak berbaloi. 

Kita akhiri dengan gambar mereka berdua ini ye. 

Sebenarnye aku malas nak update, tapi alang-alang dah ade gambo tak seberapa ni so ade baiknye aku manfaatkan. Kahkahkah. Kbai.