3 Dec 2014

Facts.

Assalamualaikum.

Holla guys, let's have fun today. Aku tak kena tag dengan sesiapa pung tapi saje-saje nak buat. Ohoho~

Now onyomakgetsetgo!

1. My name is Masitah. Orang-orang panggil Masitah, Mashi, Mashi and Ren.
2. Kenapa Ren? Ren tu character idola aku je. Tapi tak sangka pulak ade yang panggil Ren.
3. Mane pulak datang Oh? Sebab kalau borak dengan aku akan asyik "oh.."
4. I am 19 aw yeah. Kawan aku kate senang nak ingat birthday aku, iaitu sebulan sebelum Christmas kahkah.
5. Currently studying in KPTM Johor. Ambik Graphic Design.
6. Can be so mechanical can be so langgar rules.
7. Because I'm AB type of blood haha. So I kinda have split personalities.
8. Ade illnesses and have to attend to hospital every year. What illnesses? No need to know hehe.
9. I love black. Dalam closet penuh dengan black shirt.
10. I have Carnophobia. Tak makan daging berkaki empat. So kekurangan iron dalam badan.
11. I can't cook. Yes I can't, now shattap.
12. The best dish yang aku boleh buat adalah meggie. Imma God of instant noodles.
13. Aku ade satu habit, suka sepahkan cawan merata-rata. Sekarang dah kurang lewls.
14. Pendiam.
15. I'm a listener. Dengar masalah orang je. Tapi kalau nak bagi nasihat tu I'm not the one.
16. I'm lazy. Suka conserve energy.
17. I'm the best when it comes to avoid pergaduhan. Beralah, beralah.
18. I can be pretty, handsome and stupid at the same time. That's what my friend said.
19. I'm fat.
20. Only me dalam siblings lahir kat Johor. Adakah itu bermaksud aku Johorean? Hahaha.
21. Sometimes I can be slowpoke. Jadi aku lebih suka kalau direct.
22. The paling sepet dalam family members.
23. Allergic dengan hujan and caffeine.
24. Paling kurang bercakap. Tapi bile banyak bercakap orang lain annoyed.
25. Aku prefer bread dari nasi.
26. Aku tak pernah pi Stabak. And I think I shouldn't go there ohoo.
27. Selalu dicop sombong by strangers.
28. I'm not an Otaku.
29. Yes I am lazy, tapi kalau hantu rajin datang no one can beat me.
30. Aku ada masalah bad sense of direction. Aku boleh sesat dalam shopping mall.
31. Aku benci benda yang melibatkan kiraan.
32. No fashion sense.
33. And so on..

Aku sendiri masih tak kenal sangat diri sendiri. Papai.

2 comments:

  1. ada 2,3 benda yang kita sama. hehehe. tak pandai memasak? belajarlahhh. nanti boleh masak sedap-sedap untuk future husband :D

    ReplyDelete
  2. aeh.. Banyak gak nie ada persamaan dengan kite.. Single lagi ke nie? ke single but not available ? hahahahah..

    ReplyDelete